672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

28. Aprīlis, 2015

 2013. gadā tika publicēti GfK Custom Research Baltic (viena no Baltijas vadošajām tirgus un socioloģisko pētījumu kompānijām) interneta vidē veiktās aptaujas rezultāti, kurā tika izvaicāti Latvijas interneta lietotāji dažādās vecumgrupās, ar dažādu dzīvesvietu, izglītības līmeni, nodarbošanos, ienākumiem, ģimenes stāvokli un lielumu. Jūs, iespējams, būsiet pārsteigts par šīs aptaujas rezultātiem, bet 89% interneta lietotāju Latvijā vismaz reizi dzīvē ir iegādājušies kaut ko internetā.

«Tas nozīmē, ka vismaz vienu reizi šie iedzīvotāji ir piespieduši pogu “Pirkt” vai “Pasūtīt”.»

Līdz ar to atliek tikai iedomāties, cik daudz cilvēku vismaz reizi dzīvē ir atraduši informāciju par preci vai pakalpojumu internetā un pēc tam devušies uz veikalu, lai iegādātos sevi interesējošo preci vai pakalpojumu, apmeklējuši kādu kafejnīcu, skaistumkopšanas salonu vai, piemēram, sporta klubu.

Šīs aptaujas rezultāti ir svarīgi ikvienam uzņēmumam, kas vēlas paplašināt savu klientu loku un nostiprināt saites ar jau esošajiem klientiem – nav nekāds noslēpums, ka jebkurš konkrēta uzņēmuma klients jutīsies labāk, apzinoties, ka tieši viņa izvēlētais uzņēmums ir pieprasīts un pazīstams arī daudziem citiem klientiem. Tādā veidā jautājums par to, vai izvietot informāciju par savu uzņēmumu un tā piedāvāto pakalpojumu interneta meklētājos, kļūst uzņēmēju vidū pašsaprotams.   

«Jautājums “Vai vajag?” šobrīd ir pārtapis par jautājumu “Cik maksā?”.»

*

*Šajā formulā ir atjauninājums; tagad reklāmas ranga noteikšanai tiks ņemts vērā arī trešais komponents - paredzamā reklāmas paplašinājumu un formātu ietekme. Turklāt ir palielināta arī reklāmas ranga nozīme, nosakot reklāmu piemērotību rādīšanai ar paplašinājumiem un formātiem. Vairāk te:http://adwords-lv.blogspot.com/2013/10/reklamas-ranga-formulas-uzlabosana-lai.html

Cena vai vērtība?

Klikšķa vērtības shēmā ir attēlots veids, cik izmaksā klikšķis naudas izteiksmē. Taču šāda tipa shēmās nekad nav un netiks minēts tas, cik daudz šis klikšķis izmaksā realitātē, ņemot vērā arī to, cik nozīmīgs var būt katrs peles klikšķis, ko veic cilvēks – beigu galā sanāk, ka katrs cilvēks, kurš “uzklikšķina” uz meklētājā pieejamo informāciju par Jūsu uzņēmumu, ir Jūsu uzņēmuma potenciālais klients, kurš, ļoti iespējams, meklē Jūs tieši te un tagad.

Bieži vien informācija par Jūsu uzņēmumu, kas ir pieejama interneta meklētājos ikvienam, piesaista tieši tos īpašos klientus, kas Jūsu uzņēmumam sniedz krietni vairāk, nekā Jums izmaksā iespēja būt viegli un ātri atrodamam.