672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: savlaicīga pirmssvētku reklāma

05. Februāris, 2016

2015. gada izskaņā kāds uzņēmums nolēma kļūt par mūsu klientu un izvietot reklāmu par sava uzņēmuma preci Google meklētājā neilgi pirms Ziemassvētkiem. Šā klienta rezultāti ir izcils piemērms tam, ka

«pārdomāti un savlaicīgi izvietota reklāma Google meklētājā ir ļoti efektīvs jaunu klientu piesaistes mehānisms.»

Klienta uzņēmuma darbība ietver sevī dažādu materiālu izdruku, tajā skaitā dažādu kalendāru un fotoalbumu izdruku. Un protams – kad gan vēl, ja ne pirms Ziemassvēktiem, izvietot reklāmu par saviem kalendāriem? Jaunais gads taču nāk ar jauniem datumiem, un kalendārs būs ļoti praktiska dāvana, savukārt iespēja kalendāru personalizēt padara šo preci par ne vien noderīgu, bet arī īpašu un personisku dāvaniņu ar pievienoto vērtību.

Reklāmas pozitīvie rezultāti ilgi nebija jāgaida. Izvietojot Google meklētājā reklāmu par klienta lieliskajiem kalendāriem vien nepilnas divas nedēļas pirms Ziemassvētkiem,

«jau pirmo trīs dienu laikā klienta mājaslapa tika apmeklēta 85 reizes!»

Šāda statistika norāda uz to, ka klients ir veiksmīgi izvēlējies reklāmas izvietošanas laiku – brīdi, kad kalendāru pasūtīšana un iegāde ir visaktuālākā – gada izskaņā. Tāpat nedrīkst piemirst arī par pašas izvietotās reklāmas kvalitāti – reklāmas efektivitāti lielā mērā ietekmēja arī pievilcīgie reklāmas tekstiņi, kas kalendāru meklētājus mudināja apmeklēt tieši mūsu klienta mājaslapu.

«Savlaicīgi izvietota reklāma un profesionāli, klientus piesaistoši reklāmteksti ir veiksmīgas meklēšanas sistēmu reklāmas pamats.»

Tāpēc, ja arī Jūs vēlaties piesaistīt Jūsu mājaslapai un produktam/pakalpojumam jaunus klientus, dariet to vietā, kur to meklē – Google meklētājā! Infomedia speciālisti piedāvās Jums piemērotākos reklāmas izvietošanas nosacījumus, kā arī tieši Jūsu produktam/pakalpojumam rakstītus, profesionālus reklāmas tekstus.

Un kas to lai zina – iespējams, pavisam drīz tieši Jūs būsiet mūsu nākamais AdWords veiksmes stāsts :)