Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?
Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.
Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?
8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.
AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets
Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.
SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?
Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.
Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...
26. Janvāris, 2015
Eiro kalkulators – pagājušā gada karstākais instruments! Tā kā 2014. gads Latvijā ienāca kā lielais valūtas pārejas gads, šķiet pavisam saprotami, ka eiro kalkulators aizvadītajā gadā kļuva par visvairāk meklēto un izmantoto rīku internetā.
Vēl pēc pasaules meklēšanas giganta Google datiem var novērot, ka 2014. gads latviešiem bijis pankūku recepšu pētīšanas gads. Protams, arī populārie picas un lazanjas pagatavošanas veidi tālu neatpaliek, savukārt TOP5 meklētāko recepšu sarakstu noslēdz nedaudz sarežģītāka kulinārija – mafinu un suši pagatavošanas receptes.
Cīņā starp kultūru un izklaidi godalgoto pirmo vietu ieņem gaismas festivāls „Staro Rīga” – milzīgs, kolorīts un krāšņs pasākums, kas norisinājās nu jau 5. gadu pēc kārtas. Jāatzīst, ka „Staro Rīga” ir kļuvis par ne vien 2014. gadā Latvijā meklētāko pasākumu, bet arī par tūrisma galamērķi, pulcējot gan pašmāju iedzīvotājus, gan ar savām krāsām un krāšņumu vilinot daudzus viesus no ārzemēm.
Citus populārākos meklējumu vaicājumus un pašmāju iedzīvotāju tendences varat izpētīt sīkāk Google mājaslapā: Google Tendences .