Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?
Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.
Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?
8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.
AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets
Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.
SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?
Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.
Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...
19. Marts, 2014
Ātri, ērti, gudri – tā varētu raksturot interneta meklēšanas sistēmas, kas atrod teju visu, kas tiek pieprasīts. Turklāt pēdējā laikā gudri ir ne vien tie, kas izmanto šo bezizmēra informācijas krātuvi, bet gudrāki kļūst arī paši informācijas „roboti – atlasītāji”, kas no neskaitāmiem rezultātiem, atbilstībām, sakritībām un citiem kritērijiem izvēlas un atlasa labākos.
« Google izvērtē Jūsu izvietoto informāciju gluži kā cilvēks – ņemot vērā daudzus kvalitatīvos kritērijus. »
Tāpat, kā cilvēks izdara izvēli par labu kādam uzņēmumam, tā precei vai pakalpojumam , balstoties uz vairākiem kritērijiem, tā arī Google informāciju par Jūsu mājaslapu, Jūsu precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem atspoguļo augstākās meklēšanas rezultātu pozīcijās, ja šī informācija ir pasniegta „Google draudzīgā veidā”.
Lai uzlabotu Jūsu reklāmas pozīcijas Google meklēšanas rīkā, tādējādi palielinot arī Jūsu atpazīstamību, redzamību un pieejamību citiem, esam apkopojuši trīs lietas, kuras Jūs varat uzlabot jau šodien.
Ne tikai cilvēkiem patīk kvalitatīvas preces un pakalpojumi - arī meklēšanas sistēma Google „izvēlas” pēc saviem kritērijiem kvalitatīvākās reklāmas, kuras tiek izvietotas labākajās pozīcijās. Līdz ar to bieži vien, veidojot un uzturot mājaslapu, jau pašā sākumā ir ieteicams pievērst uzmanību „reklāmas kvalitātes rādītājiem”, kas ietekmē Jūsu reklāmas atrašanās pozīcijas.
Uzlabojot Jūsu mājaslapu, Jums paveras iespēja iegūt arvien labākas pozīcijas pasaulē populārākajā meklēšanas sistēmā, kur Jūs atrod tieši tie, kas Jūs meklē.