Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?
Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.
Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?
8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.
AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets
Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.
SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?
Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.
Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...
22. Septembris, 2014
„Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā jau piekto gadu pēc kārtas ir zīmols „Google”, 18. septembrī tika paziņots „Mīlētāko zīmolu topa” apbalvošanas ceremonijā. Tops kalpo kā atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā.
Kā liecina aģentūras „DDB Latvija” sadarbībā ar pētījumu kompāniju „GfK Custom Research Baltic”, „PHD Latvija” un žurnālu „Kapitāls” veidotais tops, otrs mīlētākais zīmols Latvijā ir „Inbox.lv”, bet trešais – „Rimi”. „Top10” ceturto vietu ieņem „Laima”, piekto – „Draugiem”, sestajā vietā ir „Maxima”, septītajā – „Skype”, astotajā vietā ierindojas „Swedbank”, devītajā vietā ir „Depo”, bet „Top10” noslēdz „Nokia”.
Tikmēr Baltijas „Mīlētāko zīmolu topa” pirmo vietu, tāpat kā iepriekš, ieņem „Google”, otrajā vietā ir „Facebook”, bet trešajā – „Gmail”. Ceturto topa vietu ieņem „Swedbank”, piekto – „Skype”, sesto – „Maxima”. Septītajā vietā mīlētāko zīmolu „Top10” ierindojas „YouTube”, astotajā – „Nokia”, devītajā vietā ir „TV3”, bet desmitnieku noslēdz „Raffaello”.”
(Avoti: financenet.tvnet.lv un www.zimolutops.lv )
Savukārt Andris Rubīns www.ddb.lv blogā raksta, ka "jau piekto gadu pēc kārtas mūsu saldākais našķis ir Google. Galu galā tam ir (gandrīz) visas atbildes uz jautājumiem, tas izklaidē un palīdz noorientēties svešos pasaules nostūros, turklāt to visu dara bez maksas. Nu, kā lai tādu nemīl?"
Vai arī Jūs vēlaties būt saistīti ar Latvijā mīlētāko zīmolu? Pievienojieties, tas ir pavisam vienkārši!