Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?
Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.
Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?
8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.
AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets
Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.
SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?
Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.
Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...
16. Jūlijs, 2014
Plānojat sava uzņēmuma bloga ieviešanu? Varbūt Jums jau ir sava uzņēmuma blogs, taču tā lasītāju skaits nav tik iepriecinošs? Infomedia labprāt padalīsies ar dažiem noslēpumiem, kā uzņēmuma blogs Jums var noderēt un ko var darīt, lai palielinātu sava uzņēmuma bloga lasītāju skaitu.
„Blogs (interneta dienasgrāmata, emuārs utt.) – tā ir interneta dienasgrāmata, kurā autors (vai vairāki autori) hronoloģiskā secībā ievieto ierakstus, tā veidojot elektroniskus memuārus. Emuāri pēc satura ir ļoti atšķirīgi — sākot no individuālām dienasgrāmatām, līdz pat politisku kampaņu, uzņēmumu un kopienu žurnāliem.„
(Avoti: wikipedia.org un wiktionary.org )
Ikviens uzņēmums vēlas būt savu tirgus konkurentu priekšgalā. Taču, lai šīs virsotnes sasniegtu, uzņēmumam vairs nepietiek ar kaut kādu pieprasījumu un savu klientu loku. Mūsdienās ir svarīgi, lai uzņēmums ir aktuāls, aktīvs un interesants gan esošajiem, gan arī jaunajiem un potenciālajiem klientiem – tā tiek piesaistīti arvien jauni klienti, bet esošie klienti kā labi draugi tiek ik pa laikam uzrunāti ar svaigām, interesantām aktualitātēm un pievilcīgiem jaunumiem.
« Šodien uzņēmuma blogs ir viens no komunikācijas pamatelemeniem – tas ne vien informē un veicina atgriezenisko saiti, bet arī uzrunā un piesaista klientus Jūsu uzņēmumam.»
Ja veidojat savu blogu vai Jums tāds jau ir, un Jūs vēlaties palielināt tā lasītāju skaitu, iesakām pievērst uzmanību vairākām pozīcijām:
Ja arī Jūs vēlaties būt aktīvs, moderns un klientiem interesants uzņēmums, bloga izveide ir viens no veidiem, kā to sasniegt. Un, ja esat jau izveidojuši savu blogu, tad nebaidieties to labot un pilnveidot – šim darbam var piesaistīt arī profesionālus tekstu rakstītājus, kas ir apmācīti un zina, kā uzrakstīt pēc iespējas saistošāk mērķauditorijai.