
Statistikas rādītāji apgāž mītu par to, ka internetu aktīvi izmanto un tajā iepērkas tikai jaunieši.
Pieaug interneta lietotāju vidējais vecums
Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.
Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?
8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.
Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?
Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.
AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets
Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.
SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?
Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...
Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?
Tā kā 2014. gads Latvijā ienāca kā lielais valūtas pārejas gads, šķiet pavisam saprotami, ka eiro kalkulators aizvadītajā gadā kļuva par visvairāk meklēto un izmantoto rīku internetā.
Eiro kalkulators un citas lietas, ko mēs meklējām visvairāk
Arī šajā decembrī, gluži kā iepriekšējos gadus, meklēšanas sistēmas kūp no ideju un dāvanu meklējumiem. Infomedia ielūkojās tur un apkopoja populārākās idejas Ziemassvētku pasākumam kolektīvā.
Idejas Ziemassvētkiem kolektīvā
Infomedia jauniešiem un saviem sadarbības partneriem novēl nebeidzamas alkas un tieksmi pēc zināšanām, ko ar savu uzņēmību virzīt tālāk un izpaust savos darbos. Mēs ticam, ka ikkatras jauniegūtās zināšanas kopā ar uzņemšanos vienmēr noved pie mazām un ne tik mazām uzvarām.
Infomedia – par izglītību, iniciatīvu un izaugsmi