Tā kā 2014. gads Latvijā ienāca kā lielais valūtas pārejas gads, šķiet pavisam saprotami, ka eiro kalkulators aizvadītajā gadā kļuva par visvairāk meklēto un izmantoto rīku internetā.
Eiro kalkulators un citas lietas, ko mēs meklējām visvairāk
Arī šajā decembrī, gluži kā iepriekšējos gadus, meklēšanas sistēmas kūp no ideju un dāvanu meklējumiem. Infomedia ielūkojās tur un apkopoja populārākās idejas Ziemassvētku pasākumam kolektīvā.
Idejas Ziemassvētkiem kolektīvā
Infomedia jauniešiem un saviem sadarbības partneriem novēl nebeidzamas alkas un tieksmi pēc zināšanām, ko ar savu uzņēmību virzīt tālāk un izpaust savos darbos. Mēs ticam, ka ikkatras jauniegūtās zināšanas kopā ar uzņemšanos vienmēr noved pie mazām un ne tik mazām uzvarām.
Infomedia – par izglītību, iniciatīvu un izaugsmi
Tagad Jūs varat atbildēt uz Google atsauksmēm lietotnē, kā arī izmantot paziņojumus reāllaikā, ja vēlaties sekot savai reputācijai tiešsaistē.
Uzņēmumi, ieslēdziet savus viedtālruņus!
Norāžu paplašinājumos ir izcelta svarīgākā informācija par Jūsu produktiem un pakalpojumiem.
Jo vairāk priekšrocību Jūs izceļat, jo lielāka ir iespēja, ka klients izvēlēsies tieši Jūsu preci/pakalpojumu.
Priekšrocību izcelšana efektīvākai klientu piesaistei
Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā jau piekto gadu pēc kārtas ir zīmols „Google”, 18. septembrī tika paziņots „Mīlētāko zīmolu topa” apbalvošanas ceremonijā. "Google" iekaro arī Baltijas "Mīlētāko zīmolu topa" augšu!
Google - mīlētākais zīmols Latvijā un Baltijā
Ja pirms gada vienlīdz aktīvi internetā iepirkās gan sievietes, gan vīrieši, tad pašlaik lielākā daļa - 53% no pircējiem ir sievietes. Pēc nodarbošanās visbiežāk tie ir speciālisti/biroja darbinieki , strādnieki/tehniski darbinieki un studenti.
Aktīvākie pircēji internetā ir sievietes un biroja darbinieki
Šodien uzņēmuma blogs ir viens no komunikācijas pamatelemeniem – tas ne vien informē un veicina atgriezenisko saiti, bet arī uzrunā un piesaista klientus Jūsu uzņēmumam.
Jūsu uzņēmuma blogs: būt vai nebūt
Jūs esat Infomedia klients vai pats pārvaldat AdWords kampaņu? Nesteidzieties celt traci, ja neredzat savu reklāmu meklēšanas rezultātos. Ir vairāki iemesli, kāpēc tieši Jūs to varat neredzēt.
Kāpēc es neredzu savu reklāmu?