Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?
Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.
Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?
8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.
AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets
Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.
SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?
Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.
Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...
13. Aprīlis, 2015
Uzņēmuma reklāma interneta meklēšanas rīku rezultātos ir absolūti nepieciešams pasākums, taču tas nav par velti. Kā var atrast piemērotāko pakalpojumu sniedzēju, kas „nenoplēsīs deviņas ādas” un nodrošinās gan kvalitāti, gan saprātīgas izmaksas?
Kāds no mūsu klientiem, plānojot reklāmas izvietošanu internetā, izgāja visai garu ceļu, līdz nonāca pie Infomedia sniegtajiem pakalpojumiem. Klients piekrita dalīties savā pieredzē un pašu secinājumos ar šī bloga lasītājiem.
«Bija skaidrs, ka reklāmai internetā ir jābūt, bet nebija skaidrs, kāds risinājums būtu labāks mūsu visnotaļ ierobežotajam reklāmas gada budžetam – 420 €.»
Tas nozīmēja 35 € mēnesī. Ar šādiem cipariem par reklāmas izvietošanu uz 5 – 6 atslēgvārdiem vērsāmies pie vairākiem AdWords pakalpojumu sniedzējiem, kas visi kā viens piedāvāja maksu par reklāmas izvietošanu katru mēnesi + ikmēneša apkalpošanas maksu no iztērētā budžeta + maksu par kampaņas izveidošanu. Īsāk sakot, spēj tik maksāt. Piebildīšu, ka par Infomedia un iespēju maksāt par termiņu tobrīd neko vēl nezinājām.
Firma A mums piedāvāja sākumā „izmēģināt” reklāmu ar 150 €. Reklāma tiks rādīta, kamēr iemaksātais budžets nebūs iztērēts. Mēs īsti nesapratām, cik liela daļa no šīs summas ir apkalpošanas maksa, un nolēmām nesaistīties ar šo firmu.
Firmā B mums piedāvāja 80 €/mēnesī lielu budžetu. Kad pateicām, ka summa mums šķiet par lielu, mums piedāvāja 40 €/mēn., uzreiz brīdinot, ka mēneša budžets tiks sadalīts uz 30 dienām un reklāma tiks rādītā līdz brīdim, kad dienas budžets būs „izklikšķināts”. Šāda situācija jau varēja rasties dienas pirmajā pusē. Nebijām pārliecināti, ka tāda reklāma varētu būt efektīva un sadarbība mums izdevīga, lai iegūtu reāli taustāmu rezultātu par mūsu ieguldītajiem 420 €.
«Maksājot vienu fiksētu reklāmas kampaņas gada maksu, Jums nebūs jāraizējas par neplānotiem izdevumiem.»
Rezultātā sapratām, ka neviena firma negrib šādu nelielu budžetu apkalpot, jo komisijā saņems tikai 7 € /mēn. Savukārt tie, kas 35 € lielam budžetam piekrita, prasīja kampaņas izveidošanas maksu 150 € apmērā, ko mēs nevarējām atļauties.
Kad pēc ilgiem meklējumiem beidzot nonācām līdz Infomedia, mums tika piedāvāts izvietot reklāmu uz izvēlētajiem atslēgvārdiem bez rādīšanas laika ierobežojumiem, nepārtraukti 24/7 par cenu, kas mums bija vairāk nekā iepriecinoša - 315 € gadā. Turklāt, ja aprēķinātais budžets izrādītos par mazu, Infomedia parūpēsies par mūsu reklāmu gada laikā bez papildu samaksas.