Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?
Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.
Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?
8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.
AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets
Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.
SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?
Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.
Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...
04. Marts, 2015
Cilvēks dzīves laikā apgūst dažādas prasmes, taču visu iemācīties un visu izdarīt paša rokām tāpat nevar. Piemēram, rūpēties par sava uzņēmuma reklāmu, izmantojot Google AdWords pakalpojumu.
No malas šķiet – kas gan tur grūts, pašam sev „samenedžēt” reklāmas kampaņu internetā! Pats sev saimnieks, un vēl izdosies ietaupīt, vai ne? Bet, kad tā „menedžēšana” sākas pa īstam, Jūs esat spiests saķert galvu rokās un saprast, ka, „jo dziļāk mežā, jo vairāk koku” un vispār - labāk to visu jau no sākuma vajadzēja uzticēt interneta mārketinga aģentūrai, kam tā ir ikdiena. Tas ir gluži tāpat kā ar Jūsu uzņēmuma grāmatvedību. Jūs taču to uzticat savas jomas profesionālim nevis pašrocīgi studējat likumus un rēķināt ciparus.